5 + 5 λόγοι για να τρως περισσότερα αυγά (Νο2) | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
12:14
13/5/2014

5 + 5 λόγοι για να τρως περισσότερα αυγά (Νο2)

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Aυγά να' ναι κι όπως να' ναι!
Aυγά να' ναι κι όπως να' ναι!

Τα αυγά είναι μία από τις τροφές που συχνά μπαίνουν στην μαύρη λίστα. Κι όμως, τα οφέλη που σου προσφέρουν τα αυγά, μπορούν εύκολα να τα κατατάξουν στις σούπερ- τροφές.

6.Tα αυγά μπορούν να αλλάξουν την σύσταση της κακής χοληστερόλης, μειώνοντας την πιθανότητα καρδιαγγειακών νοσημάτων

Είναι γνωστό πως τα υψηλά επίπεδα της LDL της ονομαζόμενης και κακής χοληστερόλης, συνδέονται με νοσήματα της καρδιάς. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι πως τα στελέχη της LDLκαι συγκεκριμένα ο όγκος τους, είναι αυτό που μπορεί να επιβαρύνει ή όχι μια κατάσταση.

Όσο πιο μικρά πυκνά και πιο πολλά τα στελέχη, τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος, όσο πιο απλωμένα και μεγάλα τα στελέχη, τόσο μειώνεται ο κίνδυνος.

Έρευνες δείχνουν πως τα αυγά βοηθούν προς την σωστή πλευρά μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων.

 

7.Τα αυγά μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα στα τριγλυκερίδια

Πώς γίνεται αυτό; Ας πάρουμε υπόψη μας πως δεν είμαστε μόνο ό,τι τρώμε αλλά και ό,τι έχουν καταναλώσει οι τροφές μας. Για παράδειγμα, δεν είναι όλα τα αυγά ίδιας ποιότητας αφού έχει σημασία πως τράφηκαν και οι κότες που τα έκαναν.

Τα αυγά που είναι αποτέλεσμα εκτροφής με πολλά Ω3 λιπαρά, έχουν και περισσότερα Ω3 λιπαρά. Τα Ω3 λιπαρά είναι γνωστά για την μείωση των τριγλυκεριδίων στο αίμα.

Σε μια έρευνα, έγινε εμφανές πως μόνο 5 αυγά πλούσια σε Ω3 λιπαρά την εβδομάδα, μπορούν να μειώσουν τα τριγλυκερίδια μέχρι και 16-18%.

 

8. Τα αυγά έχουν πρωτεΐνη σε πολύ καλή ποιότητα με όλα τα απαραίτητα αμινοξέα στις σωστές αναλογίες.

Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητα δομικά στοιχεία του οργανισμού αφού βοηθούν στη δημιουργία ιστών και μορίων και υπηρετούν τόσο δομικούς όσο και λειτουργικούς σκοπούς.

Το να καταναλώνεις αρκετή πρωτεΐνη είναι σημαντικό για τον οργανισμό και τα αυγά αποτελούν ιδανική πηγή πρωτεΐνης με το καθένα να περιέχει 6 τουλάχιστον γραμμάρια.

Τα αμινοξέα στα αυγά είναι τέτοια και σε τέτοιες αναλογίες που το σώμα μας μπορεί να τα εκμεταλλευθεί πλήρως.  Η σωστή ποσότητα πρωτεΐνης, θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, να αυξήσεις τους μυς, να μειώσεις την αρτηριακή πίεση και να ενισχύσεις τη συνολική υγεία του σώματός σου.

 

9.Τα αυγά μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες ενός εμφράγματος

Για πολλές δεκαετίες τα αυγά είχαν δαιμονοποιηθεί. Τελευταίες έρευνες πιστοποιούν τη σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση αυγού και τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων. Σε 17 έρευνες με 263.938 συμμετέχοντες δεν συνδέθηκε η κατανάλωση αυγού με το έμφραγμα ή άλλες καρδιαγγειακές παθήσεις.

Η μόνη σύνδεση που υπήρξε είναι σε άτομα που πάσχουν από διαβήτη 2 και στην υπερβολική κατανάλωση αυγών από μέρους τους που μπορεί να δημιουργήσει κάποιο καρδιαγγειακό πρόβλημα.

Πάντως και σε αυτή την περίπτωση, μια καλή διατροφή με λίγους υδατάνθρακες από πλευράς των διαβητικών, θα μπορούσε να αφήσει χώρο και στην ελεγχόμενη κατανάλωση αυγού χωρίς να επιφέρει κανένα κίνδυνο.

 

10. Τα αυγά σε χορταίνουν και σε κάνουν να τρως λιγότερες θερμίδες, οπότε χάνεις και βάρος.

Τα αυγά είναι σούπερ χορταστικά. Η πρωτεΐνη που περιέχουν άλλωστε, αποτελεί ένα από τα πιο χορταστικά θρεπτικά συστατικά.

Σε έρευνα μάλιστα σε γυναίκες υπέρβαρες ηλικία 30 ετών, το να καταναλώνουν αυγά αντί για μπέιγκελ το πρωί, έκανε τα κορίτσια αυτά να λαμβάνουν λιγότερες θερμίδες για τις επόμενες 36 ώρες.

Μάλιστα σε άλλη παρόμοια έρευνα, τα αυγά ως πρωινό βοήθησαν στην απώλεια βάρους μέσα σε 8 εβδομάδες.

 

Για το πρώτο μέρος, κάνε κλικ εδω

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ