14 λόγοι για να βάλεις το αγγούρι στη διατροφή σου | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
13:13
10/4/2014

14 λόγοι για να βάλεις το αγγούρι στη διατροφή σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αποτελούν μια από τις πιο δημοφιλείς ποικιλίες λαχανικών προς καλλιέργεια. Το πράσινο αγγουράκι, μπορεί να μην διαθέτει επισήμως τον τίτλος του superfood, κι όμως υπάρχουν τόσοι διαφορετικοί λόγοι που πρέπει να σε κάνουν να το τιμήσεις.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 2
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<p align= JUSTIFY > 	<strong>1.Το αγγούρι ενυδατώνει το σώμα: </strong>αν δεν μπορείς να υπολογίσεις το νερό που πίνεις, το αγγούρι αποτελεί την ιδανική εναλλακτική αφού η σύστασή του αποτελείται από

1.Το αγγούρι ενυδατώνει το σώμα: αν δεν μπορείς να υπολογίσεις το νερό που πίνεις, το αγγούρι αποτελεί την ιδανική εναλλακτική αφού η σύστασή του αποτελείται από 90% νερό.

2. Το αγγούρι πολεμά τη ζέστη από μέσα προς τα έξω:

Δροσιστικό στην γεύση, μπορεί να γίνει το απόλυτο υλικό για σμούθι το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα, το αγγουράκι βοηθά και στο έγκαυμα από τον ήλιο!

3. Το αγγούρι διώχνει τις τοξίνες:

Το νερό στο αγγούρι λειτουργεί σαν σκούπα, σαν ποτάμι, που παρασύρει μακρυά όλα τα άχρηστα υλικά από το σώμα μας. Με σωστή κατανάλωση αγγουριού, μπορείς να πεις αντίο και στις πέτρες στ νεφρά.

4. Το αγγούρι συμπληρώνει τις βιταμίνες που σου λείπουν:

Το αγγούρι περιέχει τις βασικές βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα: ΑΒ, C, οι οποίες τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και σου χαρίζουν ενέργεια. Κάνε χυμό το αγγούρι μαζί με σπανάκι και καρότο και μην ξεχνάς να τρως το αγγούρι καλά πλυμένο αλλά με τη φλούδα του, που περιέχει το 12% της βιταμίνης C που χρειάζεσαι καθημερινά.

5. Το αγγούρι παρέχει στην επιδερμίδα τα απαραίτητα μεταλλικά στοιχεία:

Το αγγούρι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, μαγνήσιο και πυρίτιο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν τόσες θεραπείες σπα που βασίζονται αγγούρι.

6. Το αγγούρι βοηθά την πέψη και την απώλεια βάρους:

Χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό και τις λίγες θερμίδες, το αγγούρι είναι ιδανικό για όσους κάνουν δίαιτα. Χρησιμοποίησε το αγγούρι σε σαλάτες και σούπες αλλά και ως σνακ σε μπαστουνάκια με γιαούρτι.

Εν το μεταξύ, το αγγούρι είναι καλό για τη γυμναστική του στόματος ενώ χάρη στις φυτικές του ίνες, βοηθά και στην πέψη. Η χρόνια κατανάλωση αγγουριού, βοηθά τη δυσκοιλιότητα.

7. Το αγγούρι αναζωογονεί τα μάτια:

Το κλασικό κλισέ ομορφιάς που προστάζει να χρησιμοποιούμε φέτες αγγουριού κάτω από τα μάτια, είνι πραγματικότητα την οποί πρέπει να τιμούμε.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 2
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ