10 συνδυασμοί τροφίμων που καίνε λίπος (Μέρος Β) | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
16:38
16/7/2013

10 συνδυασμοί τροφίμων που καίνε λίπος (Μέρος Β)

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Οι ευνοϊκοί προς το αδυνάτισμα συνδυασμοί τροφίμων αποτελούν τη νέα, ανερχόμενη παγκόσμια τάση διατροφής. Η συγκεκριμένη τάση βασίζεται στη διαπίστωση ότι όταν κάποια τρόφιμα καταναλώνονται ταυτόχρονα, σε συνδυασμό, ορισμένα από τα διατροφικά τους στοιχεία αλληλεπιδρούν θετικά.

Aπό το Σταύρο Δεδούκο

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 5
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<b>Μπιφτέκι + σάλτσα μουστάρδας</b>  Επιτάχυνση μεταβολισμού, μείωση απορρόφησης θερμίδων λίπους. Το μπιφτέκι ναι μεν είναι μια καλή πηγή πρωτεϊνών αλλά μπορεί επίσης, αναλόγως των υλικών που χρησιμοπ

Μπιφτέκι + σάλτσα μουστάρδας Επιτάχυνση μεταβολισμού, μείωση απορρόφησης θερμίδων λίπους. Το μπιφτέκι ναι μεν είναι μια καλή πηγή πρωτεϊνών αλλά μπορεί επίσης, αναλόγως των υλικών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του, να διαθέτει μια αρκετά μεγάλη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, π.χ. όταν ο κιμάς δεν είναι εντελώς άπαχος ή/και όταν χρησιμοποιήσουμε κρόκους αβγών. Από την άλλη μεριά, η σάλτσα που φτιάχνουμε με μουστάρδα καυτερή, γιαούρτι στραγγιστό, σκόρδο σε σκόνη και μπαχαρικά, επαυξάνει το μεταβολικό ρυθμό, εντείνει τις καύσεις και ελαττώνει την απορρόφηση διατροφικού λίπους. Παρεπόμενα, ο συγκεκριμένος συνδυασμός βοηθά τελικά να προσλάβουμε λιγότερες θερμίδες και να δαπανήσουμε συνολικά περισσότερες.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 5
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ