Ελένη Μενεγάκη: Η εβδομαδιαία διατροφή που τη βοήθησε να χάσει κιλά | αρμονικη ζωη , δίαιτες | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΔΙΑΙΤΕΣ
14:11
25/5

Ελένη Μενεγάκη: Η εβδομαδιαία διατροφή που τη βοήθησε να χάσει κιλά

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η δίαιτα εξπρές της Ελένης.

Η δημοφιλής ελληνίδα παρουσιάστρια βρίσκεται στα "καλύτερά" της. Σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, όπως δηλώνει η ίδια. Και εμφανισιακά όμως, ισχύει το ίδιο.

Πώς τα καταφέρνει; Βασισμένη στον γενικό κανόνα του "τρώω κάθε τρεις ώρες για να ενεργοποιείται ο μεταβολισμός", η Ελένη Μενεγάκη είχε αποκαλύψει πριν από μερικά χρόνια την εβδομαδιαία διατροφή που την κάνει να χάνει εύκολα και γρήγορα τα περιττά κιλά. .

Στους γενικούς κανόνες καταγράφονται τα εξής:

  • Πρωινό μέσα στην επόμενη ώρα από την ώρα που θα ξυπνήσει
  • 8, τουλάχιστον, ποτήρια νερό την ημέρα, και 2 καφεδάκια χωρίς ζάχαρη
  • Αποφεύγει όταν κάνει δίαιτα να καταναλώσει junk food και αλκοόλ
  • Οι θερμίδες που καταναλώνει δεν ξεπερνούν τις 1.500.

Πάμε λοιπόν...

Διάβασε επίσης: Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πόσα κιλά είναι - Μπορείς να φανταστείς;

Ημέρα 1η

Πρωινό (στις 7:00): 1 τοστ με μαύρο ψωμί, γαλοπούλα και τυρί light και ένα καφέ χωρίς ζάχαρη

Δεκατιανό (στις 10:00): ένα άπαχο γιαούρτι και μια φρυγανιά

Πρόγευμα (στις 13:00): ένα μήλο

Γεύμα (στις 16:00):  μια μερίδα φασολάκια με ένα σπιρτόκουτο τυρί φέτα

Απογευματινό (στις 19:00): μια μπάρα δημητριακών

Βραδινό (στις 22:00):  ένα φιλέτο ψαριού με πράσινη σαλάτα και μια φέτα μαύρο ψωμί

 

Ημέρα 2η

Πρωινό (στις 7:00): 2 φρυγανιές με μέλι και ένα ποτήρι άπαχο γάλα

Δεκατιανό (στις 10:00): μια μπάρα δημητριακών

Πρόγευμα (στις 13:00): ένα γιαούρτι και 3 μανταρίνια

Γεύμα (Στις 16:00): μια σαλάτα με ανάμεικτα πράσινα ωμά λαχανικά

Απογευματινό (στις 19:00): 2 κράκερ και ένα κουταλάκι κότατζ

Δείπνο (στις 22:00): μια μικρή μακαρονάδα με τριμμένο τυρί light

 

Ημέρα 3η

Πρωινό (στις 7:00): ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και ένα μπολ δημητριακά με άπαχο γάλα

Δεκατιανό (στις 10:00): ωμά λαχανικά (καρότα και αγγουράκια)

Πρόγευμα (στις 13:00): ένα τοστ με μαύρο ψωμί, γαλοπούλα και τυρί light

Γεύμα (στις 16:00): ένα φιλέτο ψαριού με βραστά λαχανικά και μια φέτα μαύρο ψωμί

Απογευματινό (στις 19:00): μια μπανάνα

Βραδινό (στις 22:00): μια μερίδα ριζότο με κοτόπουλο και πράσινη σαλάτα

 

Ημέρα 4η

Πρωινό (στις 7:00): μια φρυγανιά, ένα βραστό αυγό και ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι

Δεκατιανό (στις 10:00):  μια μπάρα δημητριακών

Πρόγευμα (στις 13:00): φρουτοσαλάτα με ένα μήλο, ένα πορτοκάλι και ένα μανταρίνι

Γεύμα (στις 16:00): μια μερίδα σπανακόρυζο με ένα σπιρτόκουτο τυρί φέτα

Απογευματινό (στις 19:00): μια μπάρα μαύρη σοκολάτα

Δείπνο (στις 22:00): μια τονοσαλάτα με ανάμεικτα λαχανικά

 

Ημέρα 5η 

Πρωινό (στις 7:00): μια φέτα ψωμί του τοστ μαύρη με γαλοπούλα και μια μικρή φρουτοσαλάτα με ένα μήλο και 2 πορτοκάλια

Δεκατιανό (στις 10:00): 1 άπαχο γιαούρτι με μέλι

Πρόγευμα (στις 13:00): μια μπάρα δημητριακών

Γεύμα (στις 16:00): μια μερίδα ψαρόσουπα με πράσινη σαλάτα και μια φέτα μαύρο ψωμί

Απογευματινό (στις 19:00): 1 ζελέ φρούτων

Δείπνο (στις 22:00): μια άπαχη μπριζόλα μοσχαρίσια με μισό φλιτζάνι ρύζι και σαλάτα ντομάτα

 

Ημέρα 6η

Πρωινό (στις 7:00): ένα μπολ δημητριακά με άπαχο γιαούρτι και ένα μήλο

Δεκατιανό (στις 10:00):  μια φέτα ψωμί του τος μαύρο με μισό μπολάκι κότατζ

Πρόγευμα(στις 13:00): 2 πορτοκάλια

Γεύμα (στις 16:00): μια μερίδα φακές με πράσινη σαλάτα και ένα σπιρτόκουτο τυρί φέτα

Απογευματινό (στις 19:00): 1 φρυγανιά με 1 φέτα τυρί light

Δείπνο (στις 22:00): 100 γρ.  κοτόπουλο στη σχάρα με σαλάτα ρόκα και λιαστή ντομάτα

 

Ημέρα 7η 

Πρωινό (στις 7:00): 2 φρυγανιές με ένα κουταλάκι βούτυρο και μαρμελάδα

Δεκατιανό (στις 10:00):  μια μπάρα δημητριακών

Πρόγευμα(στις 13:00): ένα άπαχο γιαούρτι με 1 κουταλιά μέλι

Γεύμα (στις 16:00): πατατοσαλάτα με 2 πατάτες βραστέ ςκαι μια φέτα γαλοπούλα και μια ανάμεικτη σαλάτα λαχανικών

Απογευματινό (στις 19:00): φρουτοσαλάτα με 3 φρούτα εποχής

Δείπνο (στις 22:00): τόνο με μαρούλι και ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ