Δίαιτα με 1300 θερμίδες & έως χάνεις 8 κιλά | αρμονικη ζωη , δίαιτες | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΔΙΑΙΤΕΣ
11:30
18/6/2013

Δίαιτα με 1300 θερμίδες & έως χάνεις 8 κιλά

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Δίαιτα που σώζει τον μυϊκό σου ιστό!
Δίαιτα που σώζει τον μυϊκό σου ιστό!

Fire Fat Diet: δίαιτα για αποτελέσματα δύο φορές ταχύτερα και εντυπωσιακά! Όχι μόνο χάνεις κιλά (ακόμα και 8 σε 2 μήνες) αλλά και αρκετό λίπος και περιορίζεις την απώλεια μυϊκού ιστού. 

Όταν τρως για κάποιο διάστημα λιγότερες θερμίδες από όσες χρειάζεσαι ή καις περισσότερες, τότε χάνεις βάρος. Αυτή είναι η -χιλιοειπωμένη- βασική αρχή του αδυνατίσματος, στη θεωρία φυσικά. Στην πράξη δεν είναι τόσο εύκολο να περιορίσεις το φαγητό ή να αυξήσεις τη σωματική άσκηση, πόσω μάλλον και τα δύο ταυτοχρόνως. Βεβαίως αν διαθέτεις ισχυρά κίνητρα, τα πάντα είναι εφικτά. Όμως και πάλι μπορεί το αποτέλεσμα να μη σε ικανοποιήσει οπτικά, γιατί, παρότι αδυνατισμένη, το σώμα σου ίσως δεν δείχνει όπως είχες ονειρευτεί αρχικά. Τα πιθανά αίτια πολλά, το κυριότερο ένα: όταν χάνεις αρκετό μυϊκό ιστό αλλά όχι αρκετό λίπος, σε μικρότερο πλέον βάρος έχεις ποσοστιαία περισσότερο πάχος!

Πώς θα χάσω περισσότερο λίπος;
Ο περιορισμός των προσλαμβανόμενων θερμίδων και η αύξηση της σωματικής άσκησης δεν συνεπάγονται αυτόματα και τη μείωση του σωματικού λίπους. Αρκετές, μάλιστα, φορές συμβαίνει το αντίθετο, όπως στην περίπτωση που η πρόσληψη θερμίδων είναι χαμηλή και διατηρηθεί έτσι για μεγάλο χρονικό διάστημα, με συνέπεια ο οργανισμός να στερείται σημαντικών διατροφικών στοιχείων. Συνεπακόλουθα, ναι μεν για να χάσεις βάρος είναι απολύτως αναγκαίο να ελέγχεις το «πόσο τρως», αλλά για να πετύχεις συγχρόνως τη μέγιστη δυνατή απώλεια λίπους πρέπει να προσέχεις επίσης το «τι τρως», συνδυασμός προϋποθέσεων που είναι δύσκολο να επιτευχθεί εάν δεν ακολουθήσεις συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, προτιμότερο εξατομικευμένα σχεδιασμένο από διαιτολόγο.

Η ταυτότητα της δίαιτας
Δίαιτα ελεγχόμενων θερμίδων με 3 γεύματα και 2 σνακ ημερησίως. Κατά μέσο όρο παρέχει 1.315 θερμίδες, 24% πρωτεΐνες, 30% λιπαρά και 46% υδατάνθρακες. Επίσης παρέχει ημερησίως γύρω στα 40 γρ. φυτικών ινών και 4.320 μονάδες αντιοξειδωτικής προστασίας (ORAC).

Κύρια Χαρακτηριστικά:

Μειωμένη ενεργειακή πρόσληψη. Πρόσληψη ποιοτικών θερμίδων. Συνδυασμοί τροφίμων με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο (GL) και υψηλή μεταγευματική θερμογένεση (TEF). Διατηρεί υψηλή την ενεργητικότητα, δεν προκαλεί πείνα ή αδυναμία. Ευνοεί και επιταχύνει την απώλεια σωματικού λίπους, προστατεύει τη μυϊκή μάζα.

Αντενδείξεις εφαρμογής:
Λήψη φαρμάκων, ορμονικές διαταραχές, προβλήματα θυρεοειδούς, αμηνόρροια, πεπτικές ενοχλήσεις, προβλήματα υγείας, όπως το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, παχυσαρκία (δείκτης μάζας σώματος πάνω από 29,9 kg/m2). Όσο πιο χαμηλή είναι η θερμιδική πρόσληψη και όσο πιο γρήγορη χρονικά είναι η απώλεια βάρους τόσο μικρότερη αναλογικά είναι η απώλεια λίπους.

Έχεις ερωτήσεις; Έχουμε τις απαντήσεις!

1. Τι διαφορετικό έχει η Fire Fat Diet;
Βασίζεται τόσο στον έλεγχο των θερμίδων όσο και στην επιλογή ποιοτικότερων τροφίμων στους κατάλληλους συνδυασμούς. Προάγει την απώλεια σωματικού λίπους και όχι μόνο βάρους, αποδίδει γρήγορα και θεαματικά αποτελέσματα χωρίς να αποτελεί τυπική δίαιτα-express, ενώ παράλληλα ευνοεί τη μακροπρόθεσμη διατήρησή τους.

2. Πόσο διαρκεί και πόσα κιλά θα χάσω;
Μπορείς να ακολουθήσεις τη δίαιτα για έως και 4 εβδομάδες. Μια γυναίκα με ημερήσιες ανάγκες 2.000 θερμίδων και υπό την προϋπόθεση της σωματικής άσκησης έστω και για 30 λεπτά σχεδόν καθημερινά, μπορεί να χάνει από 0,5-1 κιλό εβδομαδιαίως, δηλαδή από 2 μέχρι 4 κιλά σε ένα μήνα και 8 ή παραπάνω σε 2 μήνες.

3. Πώς αποδεικνύεται αυτό μαθηματικά;
Ανάγκη 2.000 θερμίδες, μέση πρόσληψη 1.315, έλλειμμα 685 θερμίδες ημερησίως ή περίπου 4.800 εβδομαδιαίως συν οι θερμίδες που καίγονται μέσω σωματικής άσκησης. Επομένως, το λιγότερο μείον 2 κιλά εάν οι ενεργειακές ανάγκες σου είναι αυτές ή μικρότερες, μέχρι και τα διπλάσια κιλά εάν είναι περισσότερες.

4. Μήπως τα 2-4 κιλά είναι λίγα;
Όταν χάνεις κυρίως λίπος, το οποίο καταλαμβάνει μεγάλο χώρο, και διατηρείς το μυϊκό σου ιστό, ο οποίος είναι πιο συμπαγής, τότε το σώμα σου δείχνει πολύ πιο λεπτό, ακόμα κι αν η απώλεια βάρους είναι μικρή. Για να έχεις μέτρο σύγκρισης του πριν και του μετά, μέτρησε με μια μεζούρα τις διαστάσεις και αξιολόγησε την απώλεια πόντων - η διαφορά θα είναι έως 8 πόντοι συνολικά!

5. Αν είναι τόσο αποτελεσματική γιατί να μην την παρατείνω;
Γιατί καθώς θα έχεις χάσει ήδη αρκετά κιλά, η δίαιτα θα πρέπει να αναπροσαρμοστεί θερμιδικά στα νέα δεδομένα, έτσι ώστε να διατηρηθεί η αποτελεσματικότητά της ως προς την απώλεια βάρους. Αυτό όμως προϋποθέτει την τροποποίηση του προγράμματος από διαιτολόγο αλλά και τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σου.

6. Πόσο θα μου κοστίσει;
Περί τα 30 ευρώ εβδομαδιαίως. Αν εκμεταλλευτείς προσφορές τύπου «2 σε 1», οικογενειακές συσκευασίες, εκπτωτικές τιμές, προηγούμενες αγορές, καθώς και τις ομοειδείς αντικαταστάσεις τροφίμων όταν οι τιμές κάποιων εποχικών φρούτων ή λαχανικών είναι υψηλές, τότε το κόστος μπορεί να ελαττωθεί περαιτέρω.

7. Υπάρχει κάποιος πιο πρακτικός τρόπος για να υπολογίζω τις μερίδες;
Χαλαρή γροθιά = 1 φλιτζάνι. Σφιχτή γροθιά = ½ φλιτζάνι. Παλάμη = 1 μερίδα κρέατος, κοτόπουλου, ψαριού κ.λπ. Δύο δάχτυλα μήκος και πάχος = 30 γρ. τυριού. Ακροδάχτυλο αντίχειρα = 1 κουταλάκι του γλυκού.

8. Πρέπει να τρώω όλα όσα υπάρχουν στο εκάστοτε ημερήσιο διαιτολόγιο;
Ναι! Η παράλειψη γευμάτων ή σνακ αλλά και η ελάττωση των ποσοτήτων μπορεί να μειώσουν τη θρεπτική επάρκεια της δίαιτας, επομένως την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητά της.

9. Αν τη «χαλάσω» κάποια στιγμή, τι πρέπει να κάνω;
Καμία σωστή δίαιτα δεν «χαλάει» από κάποιο μικρό, ευκαιριακό τσιμπολόγημα ή ένα γεύμα εκτός προγράμματος μιά στο τόσο. Συνέχισε τη λοιπόν κανονικά, αλλά φρόντισε να μην κάνεις τέτοιου είδους παρασπονδίες συχνά!

10. Μπορώ να πάρω κάποιο συμπλήρωμα διατροφής;
Εάν πραγματικά υπάρχουν ενδείξεις ότι χρειάζεσαι κάποια επιπλέον διατροφική ενίσχυση, π.χ. επειδή καπνίζεις, γυμνάζεσαι έντονα, νιώθεις κουρασμένη, έχεις μεγάλη απώλεια αίματος κατά την έμμηνο ρύση κ.ά., συμβουλέψου το φαρμακοποιό σου για την επιλογή του καταλληλότερου σκευάσματος για την περίπτωσή σου.

11. Η γυμναστική μου πρέπει να είναι συγκεκριμένη;
Μπορείς να κάνεις οτιδήποτε σου αρέσει και σε βολεύει, στο μέτρο των δυνατοτήτων σου. Για καλύτερα όμως αποτελέσματα, φρόντισε να περπατάς με γρήγορο ρυθμό για 30-60 λεπτά καθημερινά, εναλλακτικά να κολυμπάς ή να τρέχεις, και επιπρόσθετα να κάνεις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης μέρα παρά μέρα.

12. Μήπως πάρω ξανά τα κιλά που έχασα;
Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από εσένα: εάν τρως ποικιλία τροφίμων από λίγο και συχνά, συνέχισε να ελέγχεις τόσο την ποιότητα όσο και την ποσότητά τους, δεν παραμελείς να γυμνάζεσαι συστηματικά και δεν χάνεις καμία ευκαιρία για εξορμήσεις στην παραλία, τότε δεν πρόκειται να πάρεις ούτε γραμμάριο!

Πριν ακολουθήσεις οποιαδήποτε διατροφή αδυνατίσματος, είναι επιβεβλημένο να βεβαιωθείς ότι είσαι απολύτως υγιής. Άτομα παχύσαρκα, με ευαίσθητη υγεία, ασθενείς ή σε θεραπευτική αγωγή δεν επιτρέπεται να ακολουθούν μη εξατομικευμένες δίαιτες, διότι μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία τους.

Fire Fat Diet - Δες το πρόγραμμα - κάνε κλικ στη φωτογραφία

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ