Cross diet: χάσε λίπος & κιλά μια για πάντα | αρμονικη ζωη , δίαιτες | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΔΙΑΙΤΕΣ
12:52
26/3/2014

Cross diet: χάσε λίπος & κιλά μια για πάντα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αποτελεσματικές δίαιτες υπάρχουν πολλές. Αποτελεσματικές και συγχρόνως βολικές στην εφαρμογή, λίγες. Δίαιτα όμως μέγιστα αποτελεσματική, 100% βολική, πανεύκολα προσαρμόσιμη και με δεκάδες εναλλακτικές επιλογές ίσως μόνο μία...Cross Diet! Δες τις βασικές αρχές και πώς θα ακολουθήσεις την cross diet, κι μείνε συντονισμένη και για το εβδομαδιαίο πλάνο διατροφής.  

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 5
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<p> 	<strong>Χάσε κιλά στο δικό σου ρυθμό</strong></p> <p> 	Η Cross Diet αποτελεί την πλέον εξελιγμένη και ευέλικτη διατροφική πρόταση, με στόχο την απώλεια πραγματικά περιττού σωματικού λίπους και όχ

Χάσε κιλά στο δικό σου ρυθμό

Η Cross Diet αποτελεί την πλέον εξελιγμένη και ευέλικτη διατροφική πρόταση, με στόχο την απώλεια πραγματικά περιττού σωματικού λίπους και όχι απλώς βάρους. Πρόκειται για μια δίαιτα αδυνατίσματος πολλαπλών επιλογών, που σε εκπαιδεύει διατροφικά και σου παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για να διαμορφώνεις μόνη σας το προσωπικό σου διαιτολόγιο: ημερήσιο πλάνο, λίστα επιλογών, οδηγό προσδιορισμού μερίδων και υποδειγματικό μενού. Χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις, αποκλεισμούς και στερήσεις. Και επειδή θα χάνεις βάρος αργά, σταθερά και με το ρυθμό που προτείνουν οι περισσότεροι διεθνείς Οργανισμοί Υγείας, από ½-1 κιλό εβδομαδιαίως, ο οργανισμός σου δεν θα σοκαριστεί, δεν θα χάσεις μυϊκό ιστό, ο μεταβολισμός σου δεν θα επιβραδυνθεί, θα νιώθεις περισσότερη ενέργεια και το τελικό αποτέλεσμα θα μπορεί να διατηρηθεί μακροπρόθεσμα.

Η Cross Diet έχει σχεδιαστεί για υγιείς, ελαφρώς υπέρβαρες γυναίκες, με δείκτη μάζας σώματος έως 27 kg/m2. Δεν ενδείκνυται για άτομα με ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες, σοβαρό πρόβλημα παχυσαρκίας ή προβλήματα υγείας.

Πώς λειτουργεί η Cross Diet;
Η Cross Diet σε ενθαρρύνει να δημιουργήσεις θερμιδικό έλλειμμα τρώγοντας συχνά γεύματα με ποικιλία τροφίμων σε κατάλληλους συνδυασμούς και με ελεγχόμενες, μικρές ποσότητες.

Τα μικρά, θρεπτικά, όμως επαρκή, εύπεπτα και συχνά γεύματα διεγείρουν το σώμα σου να κάψει κατά προτεραιότητα τις θερμίδες που πήρες τελευταίες, οπότε δεν τις συσσωρεύεις, και να καλύψει τις επιπλέον ενεργειακές του ανάγκες καίγοντας αποθέματα λίπους. Επιπλέον, το κάθε γεύμα όχι μόνο σε προμηθεύει με απαραίτητα διατροφικά στοιχεία και σε κρατά χορτάτη για αρκετή ώρα, αλλά επίσης προκαλεί μια σειρά φυσιολογικών οργανικών αντιδράσεων, οι οποίες απαιτούν θερμίδες και αυξάνουν περαιτέρω το μεταβολικό σου ρυθμό.

Επιπροσθέτως, κάθε γεύμα αυξάνει την ενέργειά σου ήπια και πιο σταθερά, χωρίς να σε βαραίνει και χωρίς να σε «ρίχνει» μετά, που σημαίνει, από τη στιγμή που αισθάνεσαι πιο ενεργητική, ότι το πιθανότερο είναι να κάψεις κι άλλες θερμίδες μέσω σωματικών δραστηριοτήτων.

Τέλος, η ποικιλία τροφίμων, η απεριόριστη δυνατότητα προσωπικών επιλογών και τα ελεύθερα γεύματα μειώνουν σημαντικά το αίσθημα στέρησης αγαπημένων γεύσεων, επομένως και την πιθανότητα υπερκατανάλωσης φαγητού μετά τη διακοπή της. Έτσι, σε συνδυασμό με τη διατροφική εκπαίδευση που έχετε επιτύχει, μπορείς να συντηρήσεις το τελικό αποτέλεσμα πολύ ευκολότερα.

Ξεκίνα σωστά
Δώστε στον εαυτό σου ένα μικρό χρονικό περιθώριο προσαρμογής, π.χ. μίας εβδομάδας. Κατά τη διάρκεια της προσαρμογής προσπάθησενα ακολουθήσεις αδρά το ημερήσιο πλάνο διατροφής, να ελέγχεις τις μερίδες των τροφίμων που καταναλώνεις και να εντοπίζεις τυχόν προβλήματα. Όταν βεβαιωθείς ότι όλα βαίνουν καλώς, ξεκινάς κανονικά, εκτός και αν περιμένεις να αδιαθετήσεις, οπότε, λόγω του ευμετάβλητου των ορμονών σου, είναι δυσκολότερο, ψυχολογικά και σωματικά, να αρχίσεις δίαιτα στη φάση αναμονής της περιόδου. Αντίθετα, αμέσως μετά την έμμηνο ρύση οι κατακρατήσεις υγρών μειώνονται και το σώμα ανταποκρίνεται καλύτερα στην απώλεια βάρους.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 5
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ