Skin fitness και άσε τους άλλους να μαντέψουν την ηλικία σου | ομορφια , αισθητικη ιατρικη | womenonly.gr
19:00
30/1/2017

Skin fitness και άσε τους άλλους να μαντέψουν την ηλικία σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Δείτε πώς θα αντισταθείτε στη... βαρύτητα και στα σημάδια του χρόνου στο πρόσωπό, επενδύοντας στο πρωτόκολλο ομορφιάς που χαρίζει ελαστικότητα, νεανική λάμψη και φρεσκάδα!

Η γήρανση είναι αναπόφευκτη, αλλά οι τρόποι για να καθυστερήσουμε την εμφάνισή της, πολλοί, εύκολοι και προσιτοί. Το δέρμα, εξηγούν οι δερματολόγοι από κάποια ηλικία και μετά αρχίζει να υπολειτουργεί, χάνει την ικανότητα διατήρησης της υγρασίας του, αφυδατώνεται, θαμπώνει, ενώ σταδιακά μειώνεται η σύνθεση του κολλαγόνου και της ελαστίνης, που αποτελούν δομικά υλικά του.

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗΣ

Κεφάλαιο 1ο:

Τακτική καλλυντική περιποίηση

Η συστηματική περιποίηση του προσώπου με εξειδικευμένα αντιγηραντικά καλλυντικά, δίνοντας έμφαση στα πιο ευαίσθητα σημεία, όπου η επιδερμίδα είναι πιο λεπτή, όπως μάτια, λαιμός, γύρω από τα χείλη, οβάλ προσώπου, έχει αποδειχθεί θεαματικά αποτελεσματική στην αντιμετώπιση της χαλάρωσης αλλά και των άλλων σημαδιών της γήρανσης, π.χ. λεπτές γραμμές, ρυτίδες έκφρασης, δισχρωμίες, μαύροι κύκλοι, σακούλες...

Κεφάλαιο 2ο:

Η καθαριότητα είναι μισή ομορφιά!

Εξίσου σημαντική με την καλλυντική περιποίηση της επιδερμίδας είναι και ο σωστός και σε βάθος καθαρισμός της. Η πρώτη κίνηση κάθε πρωί και η τελευταία το βράδυ είναι να αφαιρείτε –με τα κατάλληλα για τον τύπο της επιδερμίδας σας προϊόντα– τους ρύπους, τις εκκρίσεις και το μακιγιάζ, καθώς και τα νεκρά κύτταρα. Με αυτό τον τρόπο «ανοίγετε» το δρόμο προς τις εσωτερικές στοιβάδες του δέρματος, ώστε οι καλλυντικές ουσίες να διεισδύσουν ευκολότερα και να βελτιώσουν τη λειτουργία του.

Κεφάλαιο 3ο:

Ισορροπημένος τρόπος ζωής

Η χρήση των εξειδικευμένων καλλυντικών από μόνη της δεν αρκεί. Όσο πλούσια κι αν είναι σε δραστικά συστατικά, δεν μπορούν να επιφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, εάν δεν ενταθούν μέσα σε έναν τρόπο ζωής που προάγει την υγεία ολόκληρου του οργανισμού. Διασφαλίστε, λοιπόν, την υγεία σας με ισορροπημένη διατροφή, σωματική άσκηση, αποφυγή «κακών» συνηθειών, όπως κάπνισμα, ξενύχτια και κατάχρηση αλκοόλ. Κι ακόμη, όσο είναι δυνατόν προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε το άγχος και το στρες που συνοδεύουν την καθημερινότητά σας.


Πρώτη δημοσίευση: Περιοδικό Αρμονία, τεύχος 134
Update: Ιανουάριος 2017

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ