Φυσικό lifting σε 5' με ασκήσεις γιόγκα | ομορφια , αισθητικη ιατρικη | womenonly.gr
14:00
22/5/2015

Φυσικό lifting σε 5' με ασκήσεις γιόγκα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Θέλεις να επαναφέρεις τη λάμψη στο πρόσωπό σου, να διώξεις την κούραση και να μειώσεις τις ρυτίδες; Δοκίμασε τη γιόγκα προσώπου! Κάνε τις ειδικές ασκήσεις μέσα σε 5’ και δες το αποτέλεσμα στον… καθρέφτη!

Το στρες και η κούραση της καθημερινότητας αφήνουν τα σημάδια τους όχι μόνο στο σώμα –επιβαρύνοντας την υγεία– αλλά και στο πρόσωπo με τη μορφή χαλάρωσης, ρυτίδων, δυσχρωμιών... Αν όμως θέλεις να επαναφέρεις τη λάμψη και τη σφριγηλότητα του προσώπου σου με τρόπο φυσικό, μπορείς να δοκιμάσεις τη Facial Yoga! Την εναλλακτική μορφή άσκησης, που γυμνάζει τους μυς κάτω από το δέρμα του προσώπου βοηθώντας την επιδερμίδα να διατηρήσει το σφρίγος και τη νεανικότητά της. Με τη συστηματική καθημερινή εκτέλεση των ειδικών ασκήσεων της facial yoga θα παρατηρήσεις βελτίωση στην επιδερμίδα σου και, το σημαντικότερο, αφιερώνοντας μόλις 5-10 λεπτά καθημερινά. Μπορείς να τις κάνεις όποτε επιθυμείς, ιδανικά το πρωί αμέσως μετά την κρέμα ημέρας και το βράδυ μετά τον καθαρισμό του δέρματος. Θυμήσου ότι οι κινήσεις σου θα πρέπει να είναι ήπιες και, φυσικά, δεν πρέπει να αγγίζεις σπυράκια ή ερεθισμένο δέρμα.

Τι θα κερδίσεις;

Όλες οι ασκήσεις μίνι-lifting εκτός από το γεγονός ότι εξαλείφουν τα ορατά σημάδια έντασης, δημιουργούν τοπική υπεραιμία, βελτιώνοντας την κυκλοφορία του αίματος και αυξάνοντας την κινητικότητα της λέμφου. Εξασφαλίζουν καλύτερη αιμάτωση, θρέψη, οξυγόνωση και αποτοξίνωση του δέρματος και δυναμώνουν τους μυς του προσώπου και του λαιμού. Τελευταία αλλά σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι ενισχύουν τη δράση και την αποτελεσματικότητα των αντιγηραντικών καλλυντικών προϊόντων.

Είσαι έτοιμη; Ξεκινάμε!

1. Palming.

Κάθισε αναπαυτικά σε μια καρέκλα ή στο πάτωμα πάνω σε μαξιλάρι. Πλάτη σε ευθεία θέση. Κλείσε τα μάτια σου και εστίασε στην αναπνοή σου. Φαντάσου ότι εισπνέεις δροσερό αέρα και εκπνέεις ζεστό. Τρίψε τις παλάμες σου με δύναμη για να τις ζεστάνεις. Μετά ακούμπησέ τες στα μάτια σου. Επανάλαβε 6 φορές.

Ωφέλειες: Χαλαρώνει το οπτικό νεύρο, τα μάτια και την περιοχή γύρω από τα μάτια.

2. Το μασάζ της χαλάρωσης.

Τοποθέτησε το δείκτη και το μεσαίο δάχτυλο και των δύο χεριών σου στο κέντρο του μετώπου. Τρίψε απαλά το μέτωπό σου με μικρές κυκλικές κινήσεις. Μετατόπισε τα δάχτυλά σου κατά μήκος των φρυδιών και προς τους κροτάφους και κάνε μασάζ στην περιοχή αυτή με τις ίδιες κινήσεις. Σε αυτό το σημείο συσσωρεύονται η ένταση και το στρες που συχνά οδηγούν σε πονοκεφάλους. Τοποθέτησε τα δάχτυλά σου πιο κάτω στην άρθρωση της γνάθου και κάνε ελαφρύ μασάζ όπως προηγουμένως. Από εκεί γλίστρησε απαλά τα δάχτυλα και με ανοδικές κινήσεις καταλήγεις στο μέτωπο. Επανάλαβε.

Ωφέλειες: Χαλαρώνει τους μυς του προσώπου από το στρες και την ένταση.

3. Το μασάζ των ματιών.

Τοποθέτησε το δείκτη και το μεσαίο δάχτυλο και των δύο χεριών σου στα πλάγια της μύτης, ακριβώς κάτω από την κόγχη των ματιών. Κάνε απαλές κυκλικές κινήσεις με τα δάχτυλα προς τα έξω και κατά μήκος των φρυδιών. Θα αισθανθείς μια μικρή γουβίτσα εκεί που το οστό κλίνει προς τα κάτω. Κάνε λίγο μασάζ σε αυτό το σημείο και μετά συνέχισε ακολουθώντας την κλίση της κόγχης κάτω από τα μάτια και ξανά προς τα πάνω προς τα πλάγια της μύτης. Επανάλαβε 3-5 φορές.

Ωφέλειες: Χαλαρώνει τους οφθαλμούς και την περιοχή γύρω από τα μάτια. Ανακουφίζει από την ένταση και το στρες.

4. Το σφιγμένο χαμόγελο.

Με ενωμένα τα δόντια χαμογέλασε όσο πιο πλατιά μπορείς. Να αισθάνεσαι τα χείλη σου, τα ζυγωματικά σου, τη γνάθο σου και το λαιμό σου να τεντώνουν όσο περισσότερο γίνεται. Κράτησε για 2 δευτερόλεπτα και χαλάρωσε. Επανάλαβε 3-5 φορές.

Ωφέλειες: Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος, χαλαρώνει τους μυς του προσώπου, ανακουφίζει από το στρες και τις εντάσεις.

5. Κάνε γκριμάτσες.

Σούφρωσε τα χείλη και προσπάθησε να πιέσεις το στόμα προς τα πάνω, διατηρώντας τη σύσπαση για 5 δευτερόλεπτα. Χαλάρωσε και σούφρωσε τα χείλη προς τα εμπρός για άλλα 5 δευτερόλεπτα. Τσίμπησε με ήπιες κινήσεις των δακτύλων τα μάγουλα τραβώντας τα απαλά προς τα έξω, επανάλαβε 6 φορές. Σύσπασε και ζάρωσε όλο το πρόσωπο για 5 δευτερόλεπτα σαν να μύρισες κάτι δυσάρεστο, επανάλαβε για δύο φορές.

Ωφέλειες: Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος, χαλαρώνει τους μυς του προσώπου, ανακουφίζει από το στρες και την ένταση.

6. Το λιοντάρι.

Ανάπνευσε βαθιά. Εκπνέεις με όλη σου τη δύναμη, έχοντας μάτια και στόμα διάπλατα. Βγάλε τη γλώσσα όσο πιο έξω γίνεται λέγοντας «Αααααααα». Επανάλαβε 3 φορές.

Ωφέλειες: Ανακουφίζει από τις εντάσεις στο λαιμό και το πρόσωπο, αναζωογονεί τα μάτια και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

7. Τσίμπησε τα μάγουλα.

Τσίμπησε τα μάγουλά σου, πιάνοντας το δέρμα με τα δάχτυλά σου και πιέζοντάς το ελαφρώς.

Ωφέλειες: Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και οξυγονώνεται καλύτερα το πρόσωπο.

 

ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΤΙΤΣΙΑ ΜΟΥΣΤΑΚΗ

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ