Η Ελλάδα είναι τάση

12.07.2001
Η χώρα μας γίνεται μόδα. Από τη γαστρονομία στη διακόσμηση και από την τέχνη στη μόδα, όλα περιστρέφονται γύρω από την αναβίωση του ελληνικού πνεύματος. Σχεδιαστές όπως οι Thierry Mugler, Jean Paul Gaultier, Fendi, Versace, Donna Karan... αποκτούν νέες μούσες και εμπλουτίζουν τις συλλογές τους με φολκλορικές αναφορές: ντραπαρισμένα υφάσματα, διαφάνειες που θυμίζουν χιτώνες, σανδάλια, πόρπες και ρούχα με πτυχώσεις αποτελούν το greek chic.
Η χώρα μας γίνεται μόδα. Από τη γαστρονομία στη διακόσμηση και από την τέχνη στη μόδα, όλα περιστρέφονται γύρω από την αναβίωση του ελληνικού πνεύματος. Σχεδιαστές όπως οι Thierry Mugler, Jean Paul Gaultier, Fendi, Versace, Donna Karan... αποκτούν νέες μούσες και εμπλουτίζουν τις συλλογές τους με φολκλορικές αναφορές: ντραπαρισμένα υφάσματα, διαφάνειες που θυμίζουν χιτώνες, σανδάλια, πόρπες και ρούχα με πτυχώσεις αποτελούν το greek chic. Η Ελλάδα είναι η νέα πηγή έμπνευσης, αλλά και το ανερχόμενο αστέρι στον κόσμο της μόδας, καθώς νέοι Έλληνες σχεδιαστές κατακλύζουν τις μητροπόλεις των τάσεων και αποσπούν κολακευτικά σχόλια για τις δημιουργίες τους. Η Σοφία Κοκοσαλάκη παρουσιάζει δύο διαφορετικές κολεξιόν για την άνοιξη-καλοκαίρι 2001 στο πλαίσιο των επιδείξεων Pret-a-Porter: την κολεξιόν για τον Ruffo Research στο Μιλάνο και την προσωπική της στο Λονδίνο. Ο Άγγελος Φρέντζος παρουσιάζει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τη συλλογή του για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2001 στο Μιλάνο. Ο Iannis Guia κατακτά το Παρίσι. Ο Απόστολος Μητρόπουλος παρουσιάζει την πρώτη του επίδειξη στο Λούβρο. Ο Peter Speliopoulos σχεδιάζει για τον Cerruti. Ο Kostas Murkudi προβάλλει τις δημιουργίες του μέσα από τις σελίδες του περιοδικού Women's Wear Daily... Η κάθοδος των Ελλήνων σχεδιαστών στις διεθνείς πασαρέλες είναι η νέα πραγματικότητα της μόδας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ