16:00
16/5

Οι χρυσοί διατροφικοί κανόνες για τους 50+

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Καθώς μεγαλώνουμε, οι κανόνες διατροφής αλλάζουν - ή τουλάχιστον γίνονται αυστηρότεροι. Μερικές βιταμίνες, όπως η Β12, γίνονται ακόμα πιο σημαντικές. 

Παρόλο που ορισμένα προβλήματα υγείας αποτελούν αναπόφευκτη πτυχή με το πέρασμα του χρόνου, πολλά άλλα μπορούν να προληφθούν και να επηρεαστούν από δύο σημαντικές συμπεριφορές: την κατανάλωση υγιεινών τροφών και την τακτική σωματική άσκηση.

Αναζητήστε τη βιταμίνη Β12

Η βιταμίνη Β12 παραβλέπεται συχνά. Χρήσιμη για την παραγωγή των κυττάρων του αίματος και τη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας, προσφέρεται στον οργανισμό από τις ζωικές πρωτεΐνες όπως είναι τα αυγά ή το κρέας. Οι περισσότεροι νέοι που δεν είναι χορτοφάγοι την παίρνουν εύκολα με τη διατροφή τους. Αλλά για να χρησιμοποιήσει το σώμα τη Β12, πρέπει να τη διασπάσει από την πρωτεΐνη, κάτι που γίνεται πιο δύσκολο με την ηλικία καθώς το επίπεδο του στομαχικού οξέος μειώνεται. Η Β12 που δεν δεσμεύεται με πρωτεΐνη βρίσκεται στα εμπλουτισμένα δημητριακά και τα συμπληρώματα και απορροφάται πιο εύκολα από το σώμα.

Η συνέχεια στο itrofi.gr