ΕΘΝΟΣ  |  ΗΜΕΡΗΣΙΑ  |  E-GO  |  SENTRAGOAL  |  WOMENONLY  |  ELLE | ΣΙΝΕΜΑ  |  CARANDRIVER  |  SPORTY  |  HOMME  |  COOKBOOK

WomenOnly.gr,  15/2/2012 4:19:04 μμ

υγρα


Εδω και δυο μερες εχω καφε υγρα. Περιοδος κανονικα θα μου ερθει σε περιπου 5 μερες. Παιρνω αντισυλληπτικα και απο τοτε που τα αρχισα δεν θυμαμαι να μου εχει ξανασυμβει...

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα

Καλησπερα θεια Λουκια συγχαρητηρια για την στηλη σου, με εχει βοηθησει αρκετες φορες. Τωρα ομως εχω ενα ισως πιο σημαντικο προβλημα. Εδω και δυο μερες εχω καφε υγρα. Περιοδος κανονικα θα μου ερθει σε περιπου 5 μερες. Παιρνω αντισυλληπτικα και απο τοτε που τα αρχισα δεν θυμαμαι να μου εχει ξανασυμβει... Πριν το εχω ξαναπαθει, αλλα τωρα ανησυχω. Να σημειωσω οτι εχω ολοκληρωμενες σχεσεις. Σε παρακαλω απαντησε οσο πιο γρηγορα μπορεις γιατι νιωθω πολυ αγχωμενη.Τι μπορει να ειναι; Ευχαριστω εκ των προτερων!

Γίνε φίλος της θείας Λουκίας και στο FaceBook

Αυτό που περιγράφεις επισήμως ονομάζεται από τους γυναικολόγους σταγονοειδής αιμόρροια (ή spotting), έχει ορμονική προέλευση και πιθανότατα έχει σχέση με τη χρήση των αντισυλληπτικών. Μπορεί να είναι ενοχλητικό σύμπτωμα, γιατί σου χαλάει το πρόγραμμα, αλλά δεν είναι κάτι πραγματικά ανησυχητικό.

Απλά ενημέρωσε τον γυναικολόγο σου κι εκείνος θα σου δώσει τις κατάλληλες κατευθύνσεις, γιατί μπορεί απλά να χρειάζεται ν' αλλάξεις αντισυλληπτικό χάπι και το πρόβλημα θα διορθωθεί.