WomenOnly.gr,  20/5/2008

Tα sos για να χάσω εύκολα κιλά

Tα sos για να χάσω εύκολα κιλά

Βρισκόμαστε μια ανάσα πριν το καλοκαίρι και ενώ αυτό θα έπρεπε να μας χαροποιεί, πολλές από εμάς μας αγχώνει. Έχουμε ήδη δειλά δοκιμάσει το μαγιό μας και έχουμε διαπιστώσει ότι ο Χειμώνας άφησε πάνω στο σώμα μας τα σημάδια του.

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα

Βρισκόμαστε μια ανάσα πριν το καλοκαίρι και ενώ αυτό θα έπρεπε να μας χαροποιεί, πολλές από εμάς μας αγχώνει. Έχουμε ήδη δειλά δοκιμάσει το μαγιό μας και έχουμε διαπιστώσει ότι ο Χειμώνας άφησε πάνω στο σώμα μας τα σημάδια του.

 

Πρέπει να χάσουμε τα περιττά κιλά όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Πριν όμως αποφασίσουμε να κάνουμε μια δίαιτα θα πρέπει να μάθουμε ποια είναι τα λάθη που πρέπει να αποφύγουμε. Ποιοι είναι οι λόγοι που συνήθως δεν μας αφήνουν να πετύχουμε το στόχο μας.

 

*Είναι γεγονός ότι οι ορμόνες μας τρελαίνονται κατά την διάρκεια της εφηβείας, της εμμηνόπαυσης αλλά και της εγκυμοσύνης. Ειδικά στην εμμηνόπαυση η πτώση των ορμονών αυξάνει την όρεξη και κυρίως την επιθυμία για γλυκό έτσι η απώλεια βάρους γίνεται πιο δύσκολη. Επίσης γυναίκες με προβλήματα θυρεοειδή παρουσιάζουν κατακράτηση υγρών, γι’ αυτό και συνήθως πριν από μια δίαιτα πρέπει να γίνουν εξετάσεις για να διαπιστωθεί η λειτουργία του.

*Οι δίαιτες στέρησης δεν είναι πανάκεια αφού δεν χάνετε λίπος αλλά υγρά και μυϊκό ιστό με συνέπεια να μειώνεται μεταβολικός ρυθμός και είναι σχεδόν σίγουρο ότι μετά το τέλος της δίαιτας θα ξανακερδίσουμε τα κιλά που χάσαμε.

*Πολύ σημαντικό ρόλο σε μια δίαιτα παίζει το πρωινό. Πολλές από εμάς κάνουμε το λάθος να το παραλείπουμε. Στην διάρκεια της ημέρας το αίσθημα της πείνας θα μεγαλώνει με αποτέλεσμα να μειώνονται οι καύσεις και να «μπλοκάρεται» ο μεταβολισμός

*Ένα ποτήρι κρασί μπορεί να φαίνεται αθώο αν όμως συνηθίζετε να πίνετε καθημερινά αυτό σταδιακά σας προσθέτει θερμίδες. Γι’ αυτό και πρέπει να περιορίσετε το αλκοόλ σε περιόδους που θέλετε να χάσετε κιλά.

*Τα φρούτα είναι γνωστό ότι είναι πλούσια σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και μεταλλικά στοιχεία. Θεωρούνται ιδανικά για δίαιτα, αρκεί όμως να τα καταναλώνουμε με μέτρο.

*Το νερό μπορεί να μην έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι βοηθάει στην απώλεια βάρους, βοηθάει σίγουρα στην πέψη και τη λειτουργία των νεφρών και του εντέρου. Θα πρέπει λοιπόν να καταναλώνετε περίπου 1,5 λίτρο νερό την ημέρα για να αποδώσει καλύτερα η δίαιτα σας.

*Τέλος η καθιστική ζωή δεν είναι σύμμαχος της δίαιτας. Η άσκηση βοηθάει τον οργανισμό να κάψει λίπος. Προσπαθήστε λοιπόν να βάλετε την γυμναστική στην ζωή σας. Ακόμη και το περπάτημα όταν γίνεται τακτικά μπορεί να γίνει σύμμαχος στην προσπάθεια σας να χάσετε βάρος.