Η καθημερινή συνήθεια που καταστρέφει την υγεία αλλά και τη σχέση σου | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
17:00
11/8

Η καθημερινή συνήθεια που καταστρέφει την υγεία αλλά και τη σχέση σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ακόμη ένας λόγος για τον οποίο χρειάζεσαι ένα διάλειμμα από το κινητό σου

Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι όσοι ελέγχουν τα emails τους αφού έχουν φύγει από τη δουλειά τους και μόλις ξυπνήσουν, δημιουργούν προβλήματα στην υγεία τους και στις σχέσεις τους, χωρίς να το καταλαβαίνουν.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα «ευέλικτα ωράρια εργασίας» αυξάνουν τα επίπεδα άγχους και κάνουν τους εργαζόμενους δυσλειτουργικούς στις κοινωνικές καταστάσεις. Οι υπάλληλοι πανεπιστημίου που εξετάστηκαν από το Virginia Tech University διαπιστώθηκε ότι είχαν υψηλά επίπεδα άγχους που θα μπορούσαν να είναι επιζήμια για την υγεία τους. Μόνο λίγοι από αυτούς συνειδητοποίησαν πόσο σοβαρή ήταν αυτή η ζημιά - και κανένας από αυτούς δεν υπολόγισε ότι το κακό μεταφερόταν και στους συντρόφους τους.

«Οι υψηλές απαιτήσεις της επαγγελματικής ζωής δημιουργούν ένα δίλημμα για τους εργαζομένους, το οποίο προκαλεί συναισθήματα άγχους και θέτει σε κίνδυνο τόσο την καριέρα όσο και την προσωπική ζωή», δήλωσε ο συν-συγγραφέας William Becker, αναπληρωτής καθηγητής διοίκησης στο Pamplin College of Business.

Διάβασε επίσης: Τα 8 σημάδια που δείχνουν ότι έχεις δυσανεξία στη γλουτένη

Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι τα «ευέλικτα όρια εργασίας» συχνά μετατρέπονται σε «εργασία χωρίς όρια» - όπου τα αφεντικά υποθέτουν ότι οι εργαζόμενοι δεν σταματούν ποτέ να δουλεύουν. Έντονες είναι επίσης οι ανησυχίες για τους εκατομμύρια υπαλλήλους που το τελευταίο πράγμα που κάνουν πριν κοιμηθούν και το πρώτο μόλις ξυπνήσουν είναι να διαβάσουν τα mails τους. Η μελέτη του Becker έδειξε ότι η αναμονή και μόνο αυξάνει το άγχος για τους ίδιους, τους συντρόφους τους ή τα παιδιά τους.

Όσο για τους υπαλλήλους, θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο άσκησης προσοχής, το οποίο αποδείχθηκε ότι είναι αποτελεσματικό στη μείωση του άγχους.

Η πρακτική του να είμαστε παρόντες μπορεί να βοηθήσει στη μείωση αυτού του φαινομένου, σύμφωνα με τον Becker. «Οι εργαζόμενοι σήμερα πρέπει να εξερευνήσουν καλύτερα τα σύνορα μεταξύ δουλειάς και οικογένειας, περισσότερο από ποτέ άλλοτε»,πρόσθεσε.