Έτσι γεμίζεις υγεία & ευεξία (πρόγραμμα 7 ημερών) | αρμονια , ευ ζην , ψυχολογια | armonia-mag.gr
10:30
29/5

Έτσι γεμίζεις υγεία & ευεξία (πρόγραμμα 7 ημερών)

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Θέλεις να μάθεις το μυστικό για να νιώσεις καλύτερα σε μόλις μια εβδομάδα; Με λίγη προσπάθεια και μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου μπορείς να το πετύχεις!

Το πρωινό ξύπνημα, η άσκηση, η στοματική υγιεινή, ακόμη και το... μανικιούρ σε γεμίζουν υγεία κι ευεξία! Τι εννοούμε; Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και κάνε τες πράξη για 7 συνεχόμενες ημέρες και θα το καταλάβεις!

1. Σήκω νωρίς, μη χουζουρεύεις και ασκήσου 

Για τα οφέλη του πρωινού ξυπνήματος έχουμε ήδη κάνει λόγο σε προηγούμενο άρθρο μας που μπορείς να θυμηθείς κλικάροντας εδώ.  Βάλέ ξυπνητήρι, κάνε λίγο τζόκινγκ ή απλές ασκησούλες και ξεκίνα την ημέρα με ζωντάνια, αξίζει! 

2. Φάε υγιεινό πρωινό 

Πες όχι σε γλυκάκια και αρτοποιήματα και φάε ένα πρωτεινούζο πρωινό που θα σε γεμίσει ενέργεια. Μερικά ασπράδια αυγού ή γαλατάκι κάνουν δουλίτσα! 

3. Μη ξεχνάς να βουρτσίζεις δόντια σου

Αν θέλεις να ξεκινήσει καλά η ημέρα με διάθεση κι ευεξία πλύνε τα δόντια σου! Η στοματική υγιεινή είναι σημαντική όχι μόνο για καλή αναπνοή και αποφυγή σφραγισμάτων.

4. Κάνε μανικούρ ή ότι άλλο σου ανεβάζει τη διάθεση 

Εκτός από τη σωματική υγεία, ιδιαίτερη σημασία έχει και η ψυχική υγεία και το μανικούρ και γενικόττερα η περιποίηση είναι κι αυτά ένας τρόπος για να τη διατηρήσουμε. Όσο κι αν σου ακούγεται παράξενο, η περιποίησή μας δρα ψυχοθεραπευτικά. 

5. Πες ναι στις σαλάτες & τα πράσινα λαχανικά 

Στη σημασία της διατροφής για την προάσπιση της υγείας μας έχουμε αναφερθεί πολλάκις. Βάλε τα σαλατικά και τα λαχανικά στη καθημερινότητά σου και νιώσε υγιής. 

6. Κοιμήσου νωρίς, είναι βασικό

Αν θεωρείς τον ύπνο χάσιμο χρόνου και δε του δίνεις την πρέπουσα σημασία, το πιθανότερο είναι να νιώθεις ατονία. Μην αμελείς τον καθημερινό 7ωρο ύπνο γιατί η έλλειψή του μπορεί να σε φορτώσει με ατονία αλλά και πεσμένο ανοσοποιητικό. 

Επιμέλεια:
Δήμητρα Γκούντρα