ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΑ / FITNESS
17:00
27/4/2015

Άλλαξε το σώμα σου με σωματοτυπική γυμναστική

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ποια είδη γυμναστικής ταιριάζουν περισσότερο στον προσωπικό σου σωματότυπο; Με ποιο τρόπο προπόνησης θα βελτιώσεις  ταχύτερα τη σιλουέτα σου; Ποιες εστιασμένες ασκήσεις χρειάζεσαι για να αποκτήσεις καλύτερες σωματικές αναλογίες;

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 5
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<p>Κανένα γυναικείο σώμα δεν είναι απολύτως ίδιο με κάποιο άλλο και κάθε γυναίκα έχει το δικό της σωματότυπο. Παρ’ όλα αυτά η συγκριτική παρατήρηση των γυναικείων σωμάτων δεν καταδεικνύει μόνο μ

Κανένα γυναικείο σώμα δεν είναι απολύτως ίδιο με κάποιο άλλο και κάθε γυναίκα έχει το δικό της σωματότυπο. Παρ' όλα αυτά η συγκριτική παρατήρηση των γυναικείων σωμάτων δεν καταδεικνύει μόνο μορφολογικές διαφοροποιήσεις, αλλά εντοπίζει επίσης και την ύπαρξη κοινών χαρακτηριστικών σε σχήμα, επιμέρους αναλογίες, κατανομή βάρους και λίπους, τα οποία χρησιμεύουν στην κατηγοριοποίησή τους σε βασικούς σωματότυπους. Περαιτέρω, οι ομοιότητες με το περίγραμμα συγκεκριμένων φρούτων και γεωμετρικών σχημάτων προσδίδουν σε κάθε ξεχωριστό σωματότυπο μια ευδιάκριτη ονομασία, όπως «αχλάδι», «μήλο», «κλεψύδρα» ή «ορθογώνιο».

Γιατί πρέπει να γνωρίζω το σωματότυπό μου;

Η έστω και αδρή εκτίμηση τού προσωπικού σας σωματότυπου καθώς και η γνώση των μορφολογικών ιδιαιτεροτήτων του υποδεικνύουν με μεγάλη σαφήνεια τι χρειάζεται περισσότερο και τι λιγότερο το σώμα σου, τι του ταιριάζει πιο πολύ, σε ποια κατεύθυνση γυμναστικών επιλογών είναι προτιμότερο να κινηθείς και πού πρέπει να στοχεύεις, έτσι ώστε να επιτύχεις καλύτερα αποτελέσματα.

Πώς θα μάθω;

Yπάρχουν δύο πρακτικοί τρόποι, ο καλός και ο καλύτερος.

Ο καλός: Παρατήρησε για μερικά λεπτά το σώμα σου σε ολόσωμο καθρέφτη, φορώντας μόνον εσώρουχα ή μαγιό. Σύγκρινε τις παρατηρήσεις σου το βασικό προφίλ κάθε σωματότυπου.

Ο καλύτερος: Ζήτησε από κάποιο δικό σου άνθρωπο να σε βγάλει μερικές φωτογραφίες σε όρθια στάση, επίλεξε την πιο αντιπροσωπευτική από αυτές και εκτύπωσέ την. Στη συνέχεια πάρε μαρκαδόρο και διαφανές χαρτί, βάλε το χαρτί πάνω στη φωτογραφία, αντίγραψε επακριβώς το περίγραμμά σου και παρατήρησε προσεκτικά με τι μοιάζει περισσότερο – αυτός είναι ο σωματότυπός σου! Τέλος, πάρε μαρκαδόρο διαφορετικού χρώματος, βάλε πάνω στο αρχικό περίγραμμα και σχεδίασε το περίγραμμα από την αρχή, αλλά αυτήν τη φορά όπως θα ήθελες να είναι – αυτό αποτελεί το στόχο σου!

Τι μπορώ να αλλάξω στο σώμα μου;

Δεν μπορείς μέσω της γυμναστικής να αλλάξεις το σκελετό σου, να ισιώσεις, να μεγαλώσεις ή να μικρύνεις τα οστά, να μακρύνεις τη σπονδυλική στήλη, να γίνεις πιο ψηλή, να αποκτήσεις πιο στενή λεκάνη ή πιο λεπτά γόνατα. Μπορείς όμως να χάσεις κιλά αν το χρειάζεσαι, να μειώσεις το λίπος, να αυξήσεις τη μυϊκή μάζα, να φτιάξεις περισσότερες καμπύλες, να αναδείξεις τα καλύτερα χαρακτηριστικά του σώματός σου αλλά και να «κρύψεις» τα χειρότερα, όσα από αυτά δεν γίνεται να αλλάξουν.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 5
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ