19:00
19/8/2016

Πώς θα τρως έξω χωρίς να παχαίνεις!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Για να μην παρατρώς κάθε φορά που βγαίνεις έξω για φαγητό, για να μη βγαίνεις ποτέ εκτός θερμιδικών ορίων και για να μείνεις πιστή στο στόχο σου… Διάβασε μερικά έξυπνα κόλπα.

«Δέσου»

Φόρεσε στενότερα ρούχα, σφίξε λίγο περισσότερο τη ζώνη σου ή τύλιξε σχετικά σφιχτά μια παχιά κορδέλα γύρω από τη μέση, κάτω από τα ρούχα σου.

Επίλεξε θέση απέναντι από καθρέφτη

Κάθε φορά που θα αντικρίζεις τον εαυτό σου ενόσω τρως, θα αναλογίζεσαι και θα ελέγχεις τι και πόσο φαγητό καταναλώνεις. 

Σφίξε τους μυς σου

Καθώς κάθεσαι και περίμενε τα ορεκτικά, σύσπασε έντονα πρώτα τους κοιλιακούς μυς για 15-20’’, κατόπιν χαλάρωσε και στη συνέχεια σφίξε τους γλουτιαίους για τον ίδιο χρόνο. Επανάλαβε αρκετές φορές.

Ζωμός αντί ορεκτικών

Ο ζωμός λαχανικών ή μια ελαφριά σούπα πριν από το κυρίως πιάτο «προ-γεμίζει» το στομάχι χωρίς πολλές θερμίδες.

Απομάκρυνε την αλατιέρα

Το αλάτι αυξάνει την όρεξη και την κατακράτηση υγρών.

Μέτρησε το λάδι

Ζήτησε τη σαλάτα σου χωρίς λάδι και πρόσθεσε μόνη σου το ελαιόλαδο, όχι κατευθείαν από το μπουκαλάκι, αλλά μετρημένο με το κουταλάκι.

Σκέψου πριν πιεις...

...και επίλεξε νερό! Τα αλκοολούχα ποτά και τα σακχαρούχα αναψυκτικά έχουν αρκετές θερμίδες, ενώ τα light περιέχουν συστατικά που ίσως αυξήσουν την πείνα σου.

Ρώτησε το σερβιτόρο

Προγραμμάτισε εκ των προτέρων τι θα φας και ζήτησε πληροφορίες από το σερβιτόρο για το πώς ακριβώς είναι παρασκευασμένο. Αν η μερίδα είναι μικρή, άπλωσε το περιεχόμενο του πιάτου σου ή πρόσθεσε επιπλέον λαχανικά. Αν είναι υπερμεγέθης, μοίρασέ την.

Φωτογράφισε το γεύμα με το κινητό σου

Η παρατήρηση του φαγητού μέσω της οπτική απεικόνισής του αποτρέπει τις υπερβολές. Εναλλακτικά ή επικουρικά, στείλε τη φωτογραφία σε κάποια ειδική ιστοσελίδα (ή στο διαιτολόγο σου!) και πληροφορήσου πόσες θερμίδες πρόκειται να πάρεις.

Προσδιόρισε την πείνα σου

Φαντάσου μία κλίμακα πείνας και κορεσμού από το 1 («πεινάω σαν λύκος») έως το 10 («έχω σκάσει από το φαγητό»). Μόλις νιώσεις ότι έφτασες στο 5 ή στο 6, δηλαδή όταν μισοχορτάσεις, σταμάτησε να τρως και ζήτησε από το σερβιτόρο να πάρει το πιάτο σου.

Δες ξανά την «ατυχή» φωτογραφία

Φρόντισε να έχεις αποθηκευμένη στο κινητό σου μια ολόσωμη φωτογραφία σου που δεν σε κολακεύει ιδιαίτερα και πριν υποκύψεις στο δελεαστικό επιδόρπιο, ρίξε της μια προσεκτική ματιά.

Και μην ξεχνάς: Η καλή παρέα, η χαλαρή συζήτηση, το γέλιο και –γιατί όχι;– το ερωτικό φλερτ φτιάχνουν τη διάθεση, κατευνάζουν την πείνα και ελαττώνουν την επιθυμία για φαγητό.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ