16:31
12/3

Ξεκίνα να τρέφεσαι σωστά

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η συνήθεια της καλής διατροφής δεν είναι ένα άπιαστο όνειρο. Αρκεί να αλλάξουμε κάποιες μικρές συνήθειες από την καθημερινή μας ρουτίνα.

Έτσι, όσο απαιτητικός κι αν είναι ο κόσμος στον οποίο ζούμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποιες μικρές συμβουλές που μπορούν να ελαφρύνουν τα φορτία άγχους και κακής διατροφής που όλοι μας έχουμε  και να μας εξασφαλίσουν σωματική αλλά και ψυχική υγεία. Παρακάτω ακολουθούν μικρά tips που μπορούμε εύκολα να εντάξουμε στην καθημερινότητα μας…

Πολύ νερό

Όσο νερό και να πίνουμε, δεν κινδυνεύουμε να κάνουμε κατάχρηση- γι’ αυτό να έχεις πάντα ένα μπουκάλι στην  τσάντα σου και να πίνεις σε κάθε ευκαιρία. Αυτή η συμβουλή    είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για όλες εμάς που είμαστε τις περισσότερες ώρες στους δρόμους.

Ανεφοδίασε τακτικά την κουζίνα σου

Συχνά μπαίνουμε στον πειρασμό να καταφεύγουμε σε έτοιμο φαγητό επειδή το ντουλάπια της κουζίνας μας είναι άδεια. Φρόντισε να ανανεώνεις συχνά τις προμήθειές σου με υγιεινές τροφές όπως αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά όσπρια, αποξηραμένα φρούτα, σπόρους, ψάρια και ξερούς καρπούς. Έτσι , όχι μόνο εξοικονομείς  χρόνο, αλλά είσαι ήσυχη ότι θα έχεις πάντα ένα νόστιμο και υγιεινό φαγητό στη διάθεσή σου!

Υποκατάστατα κρέατος

Μην ξεχνάς ότι τα αυγά και τα όσπρια είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεϊνών που μπορούν να υποκαταστήσουν το κόκκινο κρέας. Παράλληλα, προσθέτουν ποικιλία και νοστιμιά στα συνηθισμένα σου γεύματα. Πρόσθεσε βραστά αυγά ή μαγειρεμένα όσπρια στην πράσινη σαλάτα σου και θα δεις πως εκτός από τέλεια γεύση θα πάρεις και την ενέργεια που χρειάζεσαι.

Μήλο

Υπάρχουν πολλές πεντανόστιμες ποικιλίες μήλων που διατίθενται στις αγορές φρέσκων προϊόντων. Άρχισε να δοκιμάζεις μια καινούργια ποικιλία κάθε βδομάδα. Τα μήλα περιέχουν υδατάνθρακές που δίνουν ενέργεια, και φυτικές ίνες και είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C. Θυμήσου το παλιό ρητό με ‘’το ένα μήλο την ημέρα...’’

Μπανάνα

Οι μπανάνες έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε κάλιο και βιταμίνη C και είναι μια εξαιρετική –όσο και προσιτή- πηγή ενέργειας. Είναι επίσης ωφέλιμες για την καλή λειτουργία του εντέρου. Προσπάθησε να συμπεριλάβεις μια μπανάνα στα φρούτα που καταναλώνεις καθημερινά.   

Θρεπτικές προτάσεις από γρήγορα σνακς

Το φυστικοβούτυρο, όπως και οι κρέμες από ξηρούς καρπούς ή ταχίνι είναι πολύ θρεπτικά και πλούσια σε πρωτεΐνες. Για ένα πρωτεϊνούχο πρόχειρο γεύμα, άλειψε από αυτά σε ψωμί, αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις και λίγο μέλι από πάνω. 

Αποτοξίνωση

Τώρα ειδικά είναι κατάλληλη εποχή με την νηστεία για να αρχίσεις μια καλή αποτοξίνωση. Κάπου κάπου το σώμα μας χρειάζεται πλήρη αποχή από στερεή τροφή. Διάλεξε τις μέρες που πιστεύεις ότι θα μπορείς να την εφαρμόσεις. Πιες ένα μεγάλο ποτήρι φρέσκο χυμό φρούτων κάθε δυο ώρες. Έτσι θα καθαρίσεις τον οργανισμό σου από τοξίνες και βλαβερά υπολείμματα, ενώ ταυτόχρονο θα νιώσεις τρομερά αναζωογονημένη.