Η Νέα Δίαιτα - 10 tips που κάνουν τη διαφορά σε πόντους και απόλαυση! | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
13:30
10/7

Η Νέα Δίαιτα - 10 tips που κάνουν τη διαφορά σε πόντους και απόλαυση!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Οι κανόνες του αδυνατίσματος αλλάζουν! Όλα όσα πρέπει να ξέρεις...

Δίαιτα: αυτό το κάτι που όλοι κάνουν χωρίς κανείς να το θέλει. Η δίαιτα του σαββατοκύριακου, η δίαιτα της νηστείας, η δίαιτα αποκλειστικά με χυμούς, η δίαιτα της Kim Kardashian: όλες έχουν μία βάση, είναι εν μέρη αποτελεσματικές αλλά δεν έχουν ποτέ διάρκεια. 

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να επωφεληθείς από μία ειδική διατροφή, αρκεί ωστόσο να είναι μία που θα μπορείς, με παραλλαγές, να υιοθετήσεις μόνιμα. Παρακάτω θα βρεις το νέο δεκάλογο της δίαιτας, που έχει ως σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεσαι για τη διατροφή σου!

Επιθυμείς ένα υγιές, νεανικό σώμα χωρίς περιττά κιλά; 10 μικρές αλλά καθοριστικές αλλαγές είναι αρκετές!

 

#1 Κάνε "διατροφή" όχι "δίαιτα"

Αντί να επικεντρώνεσαι στο τι στερείσαι (που είναι χαρακτηριστικό της δίαιτας) σκέψου τι είναι αυτό που θρέφει (που είναι χαρακτηριστικό της διατροφής). Σκέψου λοιπόν τα φαγητά που αγαπάς και προσάρμοσέ τα στη νέα σου διατροφή. Είναι σημαντικό να υπάρχει ελαστικότητα αν θες να η νέα διατροφή σου να σού γινει βίωμα. 

 

#2 Μείνε μακριά από τεχνητά γλυκαντικά

Είναι το μοναδικό πράγμα που πρέπει να κόψεις εντελώς. Τα τεχνητά γλυκαντικά βλάπτουν σημαντικά την υγεία του στομάχου αλλά και το μεταβολισμό σου. Η ασπαρτάμη, η ζαχαρίνη και η ακεσουλφάμη θεωρούνται πλέον επικίνδυνες για την υγεία και είναι πολύ πιο γλυκές από τη ζάχαρη, αλλοιώνοντας σταδιακά και την αίσθηση της γεύσης! Προτίμησε το άγριο μέλι, την μελάσσα ή το σιρόπι σφενδάμου.

 

#3 Θρέψου εποχιακά

Εποχιακά και τοπικά, όσο περισσότερο μπορείς. Ενημερώσου για το πότε είναι η εποχή κάθε λαχανικού και φρούτου και προμηθεύσου τα από την λαική της γειτονιάς σου (με προσοχή, να είναι ελληνικά). Τα προιόντα είναι πιο γευστικά και θρεπτικά από ποτέ όταν είναι η εποχή τους ενώ αν είναι τοπικά κάνουν λιγότερο χρόνο να φτάσουν στο τραπέζι σου και άρα πιο φρέσκα! Η φύση ξέρει ποια συστατικά χρειαζόμαστε κάθε εποχή και μας τα δίνει απλόχερα!

 

#4 Άκου το σώμα σου

Διατήρησε έναν συνεχή διάλογο με το σώμα σου. Τι λιγουρεύεσαι; Γιατί; Δοκίμασε διαφορετικά ήδη διατροφής. Γίνε vegan για μία εβδομάδα και δες πώς σε επηρεάζει. Φάε αυτό που γεμίζει το σώμα και το πνεύμα σου με ενέργεια και χαρά.

 

#5 Μην αντιγράφεις διατροφικές συμπεριφορές

Δοκίμασε τον τρόπο τους αλλά μην τον αντιγράφεις. Είναι γεγονός πως τα λαχανικά και τα ελφαριά φαγητά είναι καλύτερα για τον οργανισμό σου όμως αν μάθεις να αφουγκράζεσαι το σώμα σου, θα καταλήξεις σε ένα μοντέλο διατροφής που είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις δικές σου ανάγκες και επιθυμίες.

 

 

#6 Φάε πραγματικά γευστικό φαγητό

Το φαγητό δεν είναι μονάχα συντήρηση, είναι και μία από τις βασικές απολαύσεις της ζωής! Όταν απολαμβάνεις ένα νόστιμο, πλούσιο σε αρώματα και γεύσεις πιάτο, νιώθεις πιο γεμάτος και ικανοποιημένος κάτι που δεν επιδρά μονάχα θετικά στη διάθεσή σου αλλά και καθυστερεί το αίσθημα της πείνας. Επίλεξε φρέσκες και αγνές πρώτες ύλες και δημιούργησε πιάτα με μεράκι που χαίρεσαι να απολαμβάνεις και να μοιράζεσαι!

 

#7 Κάνε πάρτυ!

Στην Αρχαία Ελλάδα ο συνδαιτυμόνας ήταν άτομο ιερό και προστατευμένο από τους νόμους της φιλοξενίας. Δεν είναι τυχαία αυτή η σύνδεση του μοιράσματος της τροφής με την συντροφικότητα και τη φιλία. Μετάδωσε τη νέα σου σχέση με το φαγητό καλώντας συχνά φίλους και οικογένεια στο τραπέζι σου. Και μην σε αγχώνει η σκέωη του μαγειρέματος για πολλά άτομα... κάνε το μαγείρεμα ομαδική υπόθεση επίσης!

 

#8 Πες ναι στα λιπαρά (όχι στη ζάχαρη)!

Ξέρεις ήδη για τα ευεργατικά Ω3 λιπαρά. Ενίσχυσε τον οργανισμό σου με αβοκάντο, σολομό, σαρδέλες, ξηρούς καρπούς. Περιόρισε όσο μπορείς την κατεργασμένη ζάχαρη που βρίσκεται κρυμμένη στα τρόφιμα. Προτίμησε, όπως έγραψα παραπάνω, τη μελάσσα, το σιρόπι σφενδάμου και το άγριο μέλι.

 

#9 Απλά χαλάρωσε

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για το μεταβολισμό (και τον οργανισμό) σου από το... στρες. Βρες χρόνο να χαλαρώνεις κάθε μέρα, ρίχνοντας τα επίπεδα της κορτιζόλης. Αντί να πιέσεις τον εαυτό σου για 1 ακόμα ώρα στο γυμναστήριο, κάνε έναν περίπατο, λίγο διαλογισμό ή γιόγκα.

 

#10 Μην μετράς θερμίδες

Είναι μια πρακτική πολύ ξεπερασμένη. Επικεντρώσου στο να ακούς το σώμα σου. Όσο πιο συχνά το κάνεις τόσο πιο εύκολο θα γίνεται. Δημιούργησε το ιδανικό σου μοτίβο διατροφής και άσκησης και το σώμα σου θα σε ευγνωμονεί μέσα και έξω!