8 μοδάτες τροφές: Κάνουν καλό & αδυνατίζουν! | αρμονια , διατροφή | armonia-mag.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΑ / ΔΙΑΤΡΟΦΗ
13:00
15/4/2015

8 μοδάτες τροφές: Κάνουν καλό & αδυνατίζουν!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ποια είναι τα πιο περιζήτητα τρόφιμα τον τελευταίο καιρό; Γιατί ξεχωρίζουν και τι τα καθιστά τόσο δημοφιλή; Αξίζουν μια μονιμότερη θέση στο τραπέζι μας ή πρόκειται για μόδα περαστική;

 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 8
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<p>Νέες τάσεις, καινούργιες διατροφικές προτάσεις. Άλλες θα περάσουν γρήγορα, άλλες ήρθαν για να παραμείνουν: τρόφιμα μέχρι τώρα άγνωστα στο ευρύ κοινό, συνήθως εξωτικά, που ξαφνικά έγιναν παγκοσμίως

Νέες τάσεις, καινούργιες διατροφικές προτάσεις. Άλλες θα περάσουν γρήγορα, άλλες ήρθαν για να παραμείνουν: τρόφιμα μέχρι τώρα άγνωστα στο ευρύ κοινό, συνήθως εξωτικά, που ξαφνικά έγιναν παγκοσμίως γνωστά, υποσχόμενα απόλαυση, υψηλή διατροφική αξία, αδυνάτισμα ή καλύτερη υγεία. Αν και επί του παρόντος απευθύνονται σε όσους μπορούν να πληρώσουν το κάτι παραπάνω, αξίζει να τα γνωρίσουμε και ίσως να τα δοκιμάσουμε – π.χ. ως μια μικρή νότα αλλαγής στην παραδοσιακή μας ελληνική διατροφή, που είναι ό,τι πιο κλασικό και διαχρονικό υπάρχει, άρα πάντα επίκαιρο και πάντα... μοδάτο!

Καρύδα

Βοηθά στο αδυνάτισμα

Τα προϊόντα από ινδική καρύδα, όπως γάλα, νερό, έλαιο, βούτυρο, ζάχαρη, νιφάδες κ.ά., έχουν τη φήμη ότι αδυνατίζουν. Το συστατικό που ίσως κάνει τη διαφορά είναι το λίπος της καρύδας, το οποίο, παρότι περιέχει πολλά κορεσμένα λιπαρά, μεταβολίζεται πιο γρήγορα από τον οργανισμό.

  • Το έλαιο καρύδας είναι εξαιρετικά ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες μαγειρέματος και μία από τις πλουσιότερες πηγές μεσαίας αλυσίδας τριγλυκεριδίων (MCT), το μεγαλύτερο μέρος των οποίων καίγεται ως καύσιμο.
  • Το γάλα καρύδας αποτελεί βασικό συστατικό στην ασιατική κουζίνα, ενώ μπορεί να καταναλωθεί επίσης ως ρόφημα ή να χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή γλυκισμάτων.
  • Το νερό καρύδας έχει χαρακτηριστικά γλυκιά γεύση, είναι πλούσιο σε κάλιο και μαγνήσιο, φτωχό σε λιπαρά και με λίγες θερμίδες, περίπου 50 ανά ποτήρι.

Γάλα καρύδας (1/3 φλιτζανιού)

Έλαιο καρύδας (1 κουταλιά)

Θερμίδες (Kcal)

150 116

Πρωτεΐνες (g)

2,0 0

Υδατάνθρακες (g)

2,0 0

Λιπαρά (g)

10,0 13,0

Φυτικές ίνες (g)

ίχνη 0

Σημείο προσοχής: Λόγω του υψηλού περιεχομένου της καρύδας σε λιπαρά δεν πρέπει να γίνεται υπερκατανάλωσή της.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 8
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ